دی
28
1399

8 نکته کاربردی برای بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

امروزه با توجه به استقبال بی نظیر از شبکه های اجتماعی، حضور برندها به یک الزام مهم برای هر شرکتی تبدیل شده است. در این رابطه ارزش فعالیت شما براساس معیارهای کمیتی مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت. درواقع بسیاری از صفحه ها وجود دارد که علی رغم پست های زیاد، موفق نشده اند تا مخاطبان بی شماری را به دست آورند. به همین خاطر در این رابطه لازم است تا همواره ...
دی
28
1399

روانشناسی طراحی وب

روانشناسی طراحی وب رنگ‌ها، فونت‌ها و فضاهای خالی چگونه روی حالات روحی شما تاثیر می‌گذارند؟ طراحی فوق‌العاده برای وب‌سایت صرفاً به معنی ارایه محتوا و زیبایی ظاهری آن نیست. وقتی کسی از سایت شما بازدید می‌کند، نسبت به وب‌سایت و سازمان شما عواطف و احساساتی در او شکل می‌گیرند. نوع این عواطف و احساسات، یعنی مثبت یا منفی بودن آن، فقط و فقط در دست شماست ...
دی
01
1399

۲۰ صنعت کوچک سودآور دنیا

آنچه در این مقاله، به عنوان سودآورترین ایده های تجاری در سراسر دنیا مطرح می شوند با توجه به تجربه و بازدهی آنها به عنوان بخشی از صنایع کوچک می باشند.شرایط داخلی و خارجی اقتصادی و اجتماعی هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است، هر چند که در این میان کشورهای توسعه یافته دارای الگوهای مشابه زیادی هستند. لذا آنچه که اهمیت دارد لزوم توجه به استعدادها و ...
آذر
16
1399

اصول برنامه نویسی امن

در اغلب موارد، اشتباهات برنامه نویسی که به سادگی قابل دوری هستند منجر به بروز آسیب پذیری های قابل سوءاستفاده در نرم افزارها می شوند. گروه پاسخگویی به فوریتهای رایانه ای (CERT) در تحلیل هایی که بر روی هزاران آسیب پذیری گزارش شده به این گروه انجام داده، به این نتیجه رسیده است که اکثر آسیب پذیری ها از تعداد کمی خطاهای برنامه نویسی مشترک ناشی می شوند. ...
آذر
16
1399

یک آدرس ایمیل برای انتشار در وب

امروزه برای وبگردان داشتن یک آدرس ایمیل از ضروریات است زیرا برای استفاده از سرویسهای سایتها مختلف باید آدرس ایمیل را هنگام ثبت نام در سایت ارائه کرد. اما مشکلی که پیش می آید این است که پس از اندک مدتی این آدرس ایمیل در اختیار هرزنامه نویسان قرار می گرد و مشکلات فراوانی به وجود می آید. ...
آذر
16
1399

نه گام طلایی برای جذب مشتری

۹ گام طلایی برای جذب مشتری رعایت چند نکته کلیدیاگر چه جذب مشتری جدید کاری جذاب است ولی اگر مشتری قدیمی چنین بپندارد که اهمیت خود را از دست داده است از شما دور خواهد شد .هیچ سازمان، کالا یا خدمتی نمی تواند برای همیشه کامل باشد. در ارتباط سازمان با مشتری امکان دارد، مساله یا شکایتی به وجود بیاید.معمولا افراد آخرین رویداد را بیشتر در ذهن خود نگه می ...
جستجو در سایت
تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید